Back on the track - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Marlous Melanie - WaarBenJij.nu Back on the track - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Marlous Melanie - WaarBenJij.nu

Back on the track

Door: Marlous en Melanie

Blijf op de hoogte en volg Marlous

21 Mei 2009 | Nederland, Hilversum

Marlous woont er nog effetjes en ik mag er naartoe! Ozzie ozzie ozzie, oink oink oink!
Ook deze vakantie wordt gevierd met de achterliggende gedachte 'een vakantie is geen vakantie geweest als we niet minimaal 10 binnenlandse vluchten hebben gehad'.
Dus hollen we met onze backpacks in 4 weken tijd Queensland, Noord-Australie en de Pacific door en over:
(Pak gezellig de wereldatlas er even bij):
Van Brisbane naar Townsville
Van Townsville naar Cairns
Van Cairns naar Darwin
Van Darwin naar Broome
Van Broome -via Perth, hoezo omweg?- naar Brisbane
Van Brisbane -via Efate- naar Espiritu Santo
Van Espiritu Santo naar Efate
Van Efate naar Brisbane.

Het ambitieuze streven is om deze site up to date te houden, vluchten niet te -willen- missen en als dat loopt zoals we hopen dan komen we eind juni en begin juli terug. Vanwege veiligheidsredenen mogen we niet samen terugvliegen, da's standaard, doet het koningshuis ook.


  • 21 Mei 2009 - 12:28

    Marlous:

    heej liefie, ik ben er helemaal klaar voor. honderd vluchten of wat dan ook, met mijn beste vriendinnetje aan mijn zijde gaat het een groot avontuur worden, kan niet wachten tot je er bent! love ya!

  • 21 Mei 2009 - 13:59

    Maud:

    Hey lieffies!!!

    Mel, na net je bericht te hebben gelezen van je 'foon, vind ik dit toch een hele uitdaging!!! hihi

    Ik hoop dat het een geweldig avontuur gaat worden voor jullie!!!!

    dikke kus voor jullie allebei!

  • 22 Mei 2009 - 00:44

    Hanneke:

    Hey loves,

    Sounds absolutely fabulous!! Hihi, goede tip van die atlas Mel :-)
    Geniet ervan en kick some ass.

    Love you both en volgende keer ga ik mee!
    Kus Hanne

  • 22 Mei 2009 - 07:13

    Irma:

    He dames,

    Ik heb zojuist mijn verplichte vakantie beeindigd en mag weer beginnen met werken.

    Marlous en Melanie geniet beiden van jullie welverdiende vakantie en laat ons veel ruige verhalen horen. En tot snel. Zodat we in Bree weer kunnen gaan stappen.

    Groetjes irma

  • 22 Mei 2009 - 10:17

    Yvette:

    Marloes, kan jij misschien de telefoon van Mel in de gaten houden? Ze laat 'm zo in de buidel van een kangaroe liggen!

    Heel veel plezier meiden!!! Supergaaf!

  • 22 Mei 2009 - 10:18

    Yvette:

    Ik bedoel MarlOUs

  • 22 Mei 2009 - 22:00

    Eric De V.:

    Hey Mel!

    Wat een vette vakantie! En terecht, harde werker!! Mooie site. Staat nu in m'n favourites.

    Have fun and don't feed the crocodiles!!!!

  • 23 Mei 2009 - 08:59

    Cathelijne:

    Hey!!

    Slangenkitjes, sarongs, mp3-spelers en hoeden van stro al ingepakt? Wat enorm gaaf zeg, en ik verwacht natuurlijk een heleboel hilarische filmpjes, foto's er verhalen bij terugkomst!

    You girls kick some australian asses,

    veel plezier! dikke zoen, cath.

  • 25 Mei 2009 - 00:46

    Floor:

    Hi girls,
    Alvast heul veul plezier samen, ik volg graag jullie verhalen. Vanochtend op Alcatraz stond er een ranger wat safety regulations te vertellen en toen zei hij:'any Aussi's around here?' Er klonk wat gejuich en toen riep hij:'Ozzie, ozzie, ozzie!!!' en de rest:'Oink, oink, oink!' Dat was echt heel komisch!
    Veel liefs!

  • 03 Juni 2009 - 05:13

    Saskia Wiersma:

    Girls! Hoe is het daar? Al een vlucht gemist?? Ik zag eergister bij het programma Belgen in de Rimboe, een familie die in Valuatu zat! (Daar gaan jullie toch ook naar toe??) Oh mijn god, die mannen en vooral die penis-kokers.... OH MIJN GOD!! Hahaha nou geniet er maar van en als je twee lianen om je voeten krijgt en ze laten je een boom in klimmen...; doe het niet!

    KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

Marlous

Marlous woont er nog effetjes en ik mag er naartoe! Ozzie ozzie ozzie, oink oink oink! Ook deze vakantie wordt gevierd met de achterliggende gedachte 'een vakantie is geen vakantie geweest als we niet minimaal 10 binnenlandse vluchten hebben gehad'. Dus hollen we met onze backpacks in 4 weken tijd Queensland, Noord-Australie en de Pacific door en over: (Pak gezellig de wereldatlas er even bij): Van Brisbane naar Townsville Van Townsville naar Cairns Van Cairns naar Darwin Van Darwin naar Broome Van Broome -via Perth, hoezo omweg?- naar Brisbane Van Brisbane -via Efate- naar Espiritu Santo Van Espiritu Santo naar Efate Van Efate naar Brisbane. Het ambitieuze streven is om deze site up to date te houden, vluchten niet te -willen- missen en als dat loopt zoals we hopen dan komen we eind juni en begin juli terug. Vanwege veiligheidsredenen mogen we niet samen terugvliegen, da's standaard, doet het koningshuis ook. Marlous en Melanie

Actief sinds 21 Mei 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 8048

Voorgaande reizen:

29 Mei 2009 - 29 Juni 2009

Noord Australie en de Pacific

Landen bezocht: